REMATE



PARA RECORDO DE TODO O MEU ALUMNADO QUE PARTICIPOU NA REALIZACIÓN DESTE BLOG COAS SÚAS CREACIÓNS.






lunes, 26 de noviembre de 2012

HISTORIAS E FALCATRUADAS DE NOEMA E O SEU AVÓ



NOEMA E O SEU AVÓ

O meu avó que xa sabemos que é un aventureiro, un día faloume dos seus pais, dos meus bisavós . Contoume que a miña bisavoa foi costureira e ama de casa. A bisavoa sabía coser e remendar moi ben as camisas do seu fillo, é dicir, do meu avó. A bisavoa tamén foi ama de casa pero é diferente a ama de chaves : unha ama de casa coida do seu fogar e unha ama de chaves estaba contratada nunha casa, coida a casa doutros. O meu bisavó foi mecánico de coches. El traballaba cos gatos pero non cos gatos de animais, cos gatos do coche. Tamén foi leñador , traballaba coa leña e coa hacha pero... non pensedes que lle daba moita leña a o meu avó! O meu bisavó e a miña bisavoa foron uns traballadores estupendos.
E isto foi o que me contou o meu avó sobre os meus bisavós. Dicíame que estaba moi orgulloso deles que foron quen de que con moi poucos medios sacar adiante a súa familia. A pena é que non os puiden coñecer!
                                                                                               Lorena


A MAIOR FALCATRUADA DO MUNDO
Un día,co meu avó Pablo fun xogar ao fútbol, pero había un problema que o campo tiña cantidade de herba seca moi alta. Eu quería xogar ao fútbol e estaba empezoñadísimo, polo que o avó quixo compracerme porque a el encántelle xogar comigo. Sen pensalo moito o avó colleu un chisqueiro e queimou aquela herba. Houbo un problema porque case se queima a roupa dos campesiños da aldea. A roupa estaba un pouco máis arriba ao clareo porque daquela non tiñamos lavadoras. A roupa aínda tiña algo de humidade e afumouse abondo. Ao ver o lume os veciños acudiron axiña e o meu avó e máis eu corremos a escondernos. Os veciños estaban moi enfadados e ademais non tiñan moita roupa de reposto. O meu avó e mais eu seguimos correndo e cando xa pasar o perigo dime o meu avó:
-Foi divertido!
E votouse a rir. Eu tamén rin e así foi como fixemos una aventura das nosas.

                                                                                                 Yanko



A FADA DO MONTE

O meu avó é un verdadeiro aventureiro. Un día faloume dun monte onde, el de pequeno descubrira unha fada. Eu despois dun tempo esquecinme do tema pero... Nós mudámonos a unha casa preto dese monte. Pola noite escapeime, pero, xusto cando ía abrir a porta, o avó colleume da man e dixo:
-Se queres ir, eu vou contigo.
Eu asentín e sen demora fómonos para aló. Mentres camiñabamos, o avó estaba ilusionado con encontrar aquela fada de novo.
Cando xa eran case as dúas da mañá eu dixen:
-Avó, podemos...
El interrompeume:
-Mira alí!
E efectivamente, alí estaba, sentadiña naquela pedra case desvanecida polos meus ollos adormecidos.
-Non queres espertala, verdade avó?- Dixen eu o ver aquela expresión de fascinación na cara.
-Non. É mellor deixala descansar. As fadas teñen moi mal humor cando non dormen, sabíalo?
-Non so as fadas!- Dixen eu
O avó comezou a rir mentres volvíamos para a casa.
                                                                                           ANTÍA



A PESCA INOPORTUNA

Un día,o avó e mais eu fomos á aldea de pesca e pasounos unha cousa..
Estabamos a pescar cando de súpeto asomeime moito ao río e caín de cabeza. Nadei como puiden,mais non nadaba ben sen flotador.
O avó tirouse ao auga para rescatarme (e iso que el tampouco sabe nadar) e case afogamos os dous pero o avó deu brazadas, achegouse a unha rocha e agarrouse nela para subir.
Chegamos á casa mollados coma pitos e mamá regañounos;pero deume igual, eu ben sei que o meu avó é un campión.
                                                                                            Laura

O tarro de fresas

Íamos a preparar unha cea con toda a familia. A miña nai comprara fresas estaban que estaban moi caras e dixéranme que como as comera...
Pero eu quería comer fresas e o avó era como se me lera o pensamento, estaba debaixo da mesa e ía coller as fresas.
Cando as colleu díxome.
-Ven Noema, axúdame a comer as fresas.
Non o pensei dúas veces e fun correndo pero ás caladiñas.
Despois de comelas deixamos o tarro enriba da mesa e fuximos ao Estanque dos Parrulos Pobres pensando no enfado da miña nai que por certo es peor que o de papá.
Entón despois volvemos á casa e a miña nai estaba con Pablo o meu irmán. Nin sequera se decatara da nosa falcatruada. Así que collemos o tarro de fresas e trocámolo por outro que tiña espárragos.
Entón lle dixemos que trouxera espárragos en troques de fresas.
Ela creeme e o avó e eu librámonos dunha boa.

                                                                                               Uxía.

Un dia na piscina, unha semana na cama.


Acórdome do día, no que eu lle preguntei ao meu avó, que cando aprendeu a nadar e el contestoume que aínda que fora pirata, nunca. A verdade é que non mo esperaba.
Ese mesmo día tomei a decisión de que deberíamos aprender a nadar, posto que eu tampouco sabía.
Os dous dirixímonos á piscina da praza. Estivemos toda a santa hora xogando. Ao saír, empezou a facer vento e frío.
A semana enteira, estivemos os dous na cama estordegando e tusindo. A próxima vez, iremos a piscina no verán, aínda que sexa
cuberta.

                                                                                                       Alexia.