REMATE



PARA RECORDO DE TODO O MEU ALUMNADO QUE PARTICIPOU NA REALIZACIÓN DESTE BLOG COAS SÚAS CREACIÓNS.






miércoles, 30 de octubre de 2013

DISCURSO DE MINISTRO

*Se eu fose Ministro de Educación diría a tod@s @s nen@s o seguinte discurso:
Deixarei e recortar os presupostos na Educación, ao contrario darei moito diñeiro aos Colexios Públicos para aprender ben, con bos libros, con bo material e , por suposto con boísimos profesores.
Tod@s @s nen@ poderán aprender ben e chegarán a ESO moi preparados.
Paseime coa lei LOMCE, pero iso non volverá a pasar. A Educación será moi boa dunha vez por todas. Arreglarei co meu diñeiro a Educación.
Que teñades unha boa xornada!
                                                                                ALEJANDRO


*Os nenos e as nenas de hoxe en día teñen que prestar atención no colexio e estudar moito xa que eles nos poden sacar da crise. Como? Pois facendo grandes cousas na vida. Por exemplo, un neno pode ser avogado, outro periodista, outo inventor ou eu que sei.... Pero, o que si sei e que poden chegar a ser grandes persoas. E xamais, xamais se rendan nos estudos. E que saiban que eu creo que seran grandes.
                                                                                    ICÍA


*Hoxe estamos aquí reunidos por nós e polos nosos fillos. Por eles faríamos o que sexa necesario e tamén pola súa Educación. Eu digo que queremos escola sen pagala e vos tamén.
@s nen@s se queren ser escritores, bombeiros,doutores, policias...deben traballar duro para conseguilo. A norma que piudo é que non haxa que pagar nos colexios públicos.
A nosa vida e a deles depende do traballo que fagan. Se queren ter unha casa grande con puscina, diñeiro e un bo traballo, teñen que traballar na escola.
A por elo nen@s! Sei que podedes. E por iso eu, agora estou aquí, non creades que eu non traballei de pequeno.
E así, acaba o meu discurso. Graciñas.
                                                                                  SARA